1. نقش و تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر صادرات انار ارگانیک ایران (مطالعه موردی شهرستان ساوه)

هومان لیاقتی؛ وحید عسکری؛ محدثه صادقی؛ سیدمحمد مجابی

دوره 13، شماره 3 ، پاییز 1394، ، صفحه 71-78

چکیده
  در دهه های اخیر در اغلب کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه با افزایش نگرانی عمومی کیفیت غذا و سلامت افراد جامعه و همچنین تخریب منابع طبیعی، کشاورزی ارگانیک مورد توجه واقع شده است. تحقیق حاضر با بررسی وضع موجود تولید و صادرات انار منطقه، چالش های پیش روی تولید و صادرات انار ارگانیک و شناسایی عوامل آمیخته بازاریابی به بررسی تأثیر عوامل ...  بیشتر

2. ارزیابی موانع تبدیل به کشاورزی ارگانیک در کانادا

محمد خالدی؛ هومان لیاقتی؛ مریم محمد امینی؛ سایمن وسن

دوره 8، شماره 2 ، زمستان 1389

چکیده
  علیرغم نرخ رشد بالای تولیدات ارگانیک در کانادا، این بخش هنوز سهم بسیار کوچکی از کشاورزی را به خود اختصاص داده است. تمرکز این مقاله تعیین عوامل مشوق یا مانع پذیرش فعالیت های ارگانیک ، به ویژه عوامل نهادی موثر بر تصمیم به ورود یا عدم ورود به کشاورزی ارگانیک، می باشد . داده های استفاده شده در این تحقیق از یک نمونه از کشاورزان متداول و ارگانیک ...  بیشتر